דרושים
![](https://www.ks-water.co.il/wp-content/themes/saba/images/top_img.jpg)
דרושים
מפעל מים כפר סבא אגודה חקלאית שיתופית בע"מ
הגשת מועמדות לתפקיד עובד/ת מחלקת שירות לקוחות גבייה ואכיפה
למפעל מים כפר סבא דרוש/ה נציג/ת למחלקת שירות לקוחות גבייה ואכיפה.
מיקום המשרה: כפר סבא
תיאור התפקיד:
- מענה לפניות טלפוניות של צרכני מפעל המים וסגירת מעגל שירות בנושאי בירורי חשבונות, צריכות מים, גבייה ואכיפה, הוראות קבע ושיווק שירותים דיגיטליים לצרכן.
- קבלת קהל לסירוגין – עפ"י הנחיית הממונה.
- טיפול בפניות מקוונות ו/או פרונטליות בתחום המים והביוב של מפעל המים ותאגיד פלגי שרון.
- ביצוע פעולות נוספות לפי דרישה ובהתאם להנחיות הממונה. ממונה – מנהל מחלקת שירות לקוחות, גביה ואכיפה.
כישורים אישיים:
בעלי תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים, שליטה טובה במערכות מידע וסביבת עבודה ממוחשבת, יכולת תפקוד בתנאי לחץ, אמינות ומהימנות אישית, יכולת עבודה בצוות, יכולת הבעה גבוהה בכתב ובע"פ.
דרישות:
- בגרות מלאה – חובה.
- עברית ברמת שפת אם – חובה.
- הנהלת חשבונות סוג 2 ומעלה – יתרון משמעותי.
- ניסיון מוכח של שנה לפחות במתן שירות לקוחות טלפוני ופרונטלי – יתרון.
- ניסיון קודם בעבודה בשירות לקוחות וגבייה בתאגידי המים – יתרון משמעותי.
- ניסיון קודם בעבודה עם מערכת אוטומציה מבית וואן סיטי – יתרון משמעותי.
- דובר/ת שפות זרות – יתרון.
היקף העסקה
משרה מלאה (פעם בשבוע עבודה בתצורת פיצול ראשון/שלישי בהתאם להנחיית הממונה)
נכונות לעבוד בשעות לא שגרתיות במידת הצורך.
כללי :
- יש לשלוח קורות חיים, המלצות ותעודות רלוונטיות למייל [email protected], עד ליום 31.07.202
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
- מועמדים שימצאו מתאימים יזומנו לראיון פרונטלי
- החברה רשאית להזמין לראיונות רק את המועמדים שיראו לה המתאימים ביותר לאור התרשמותה על פי המסמכים שיוגשו לה וכן לשלוח את המועמדים למבחני מיון והתאמה.
- מובהר בזה כי החברה רשאית שלא להתקשר עם אף אחד מהמועמדים