דרושים

מפעל מים כפר סבא אגודה חקלאית שיתופית בע"מ

הגשת מועמדות לתפקיד עובד/ת מחלקת שירות לקוחות גבייה ואכיפה

למפעל מים כפר סבא דרוש/ה נציג/ת למחלקת שירות לקוחות גבייה ואכיפה.

מיקום המשרה: כפר סבא

תיאור התפקיד:

  1. מענה לפניות טלפוניות של צרכני מפעל המים וסגירת מעגל שירות בנושאי בירורי חשבונות, צריכות מים, גבייה ואכיפה, הוראות קבע ושיווק שירותים דיגיטליים לצרכן.
  2. קבלת קהל לסירוגין – עפ"י הנחיית הממונה.
  3. טיפול בפניות מקוונות ו/או פרונטליות בתחום המים והביוב של מפעל המים ותאגיד פלגי שרון.
  4. ביצוע פעולות נוספות לפי דרישה ובהתאם להנחיות הממונה. ממונה – מנהל מחלקת שירות לקוחות, גביה ואכיפה.

כישורים אישיים:

בעלי תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים, שליטה טובה במערכות מידע וסביבת עבודה ממוחשבת, יכולת תפקוד בתנאי לחץ, אמינות ומהימנות אישית, יכולת עבודה בצוות, יכולת הבעה גבוהה בכתב ובע"פ.

דרישות:

  • בגרות מלאה – חובה.
  • עברית ברמת שפת אם – חובה.
  • הנהלת חשבונות סוג 2 ומעלה – יתרון משמעותי.
  • ניסיון מוכח של שנה לפחות במתן שירות לקוחות טלפוני ופרונטלי – יתרון.
  • ניסיון קודם בעבודה בשירות לקוחות וגבייה בתאגידי המים – יתרון משמעותי.
  • ניסיון קודם בעבודה עם מערכת אוטומציה מבית וואן סיטי – יתרון משמעותי.
  • דובר/ת שפות זרות – יתרון.

היקף העסקה

משרה מלאה (פעם בשבוע עבודה בתצורת פיצול ראשון/שלישי בהתאם להנחיית הממונה)

נכונות לעבוד בשעות לא שגרתיות במידת הצורך.

 כללי
1. יש לשלוח קורות חיים, המלצות ותעודות רלוונטיות למייל [email protected]

2. מודעה זו מופנית לגברים ונשים כאחד.

3. מועמדים שימצאו מתאימים יזומנו לראיון פרונטלי.

4. החברה רשאית להזמין לראיונות רק את המועמדים שיראו לה המתאימים ביותר לאור התרשמותה על פי המסמכים שיוגשו לה וכן לשלוח את המועמדים למבחני מיון והתאמה.

5. מובהר בזה כי החברה רשאית שלא להתקשר עם אף אחד מהמועמדים.